Spongebob Tercekik Bercerita

Cerita Seorang Atuk dan Cucunya

Hari ni, Spongebob Tercekik nak kongsi satu cerita tentang seorang atuk dan cucunya yang tak berapa nak pandai, tapi boleh tahan cerdiknya.

Atuk : Kenapa cu tak seperti kawan sebaya cu? Tengok kawan-kawan cu, sume lulus tinggi-tinggi. Cu ni asyik internet, tv, main bola. Bila nak belajar? Besar nak jadi ape? (marah tahap tertinggi smpai nak keluar lava)

Cucu : Atuk ni asik bandingkan kita dengan kawan-kawan kita. Kita tak marah pun atuk tak sama macam kawan-kawan sebaya atuk yang lain.

Atuk : Tak sama apa nya?

Cucu : Yer la. Kawan-kawan sebaya atuk semua dah jd arwah kan?

Atuk : What the F?

 

P/S: Sila jangan cuba aksi ini di kampung anda.

Spongebob Tercekik dan Cerita

2 thoughts on “Cerita Seorang Atuk dan Cucunya

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Notify me of followup comments via e-mail.

You can also subscribe without commenting.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.