1601117

Hari ni Spongebob Tercekik nak kongsi satu lagu dari Indonesia yang menjadi OST kepada filem Malaysia. Siapa pernah tengok cerita Sepi? Spongebob tengok cerita tu dan Spongebob kategorikan Sepi tu salah satu cerita yang dihasilkan dengan kualiti yang baik dari sudut jalan ceritanya. Tak kurang dengan OST lagu filem Sepi tersebut iaitu lagu Kembang Perawan nyanyian Gita Gutawa. Spongebob memang suka dengan muzik lagu Kembang Perawan ni. Macam Orchestra bunyinya. Sebab lagu ni agak istimewa atau special, Spongebob bukan setakat bagi lirik dan Mp3 lagu Kembang Perawan ni, malah Spongebob tambah lagi dengan Video klip lagu ni yang telah di modified dengan penambahan lirik di dalam video tersebut.

Lirik Gita Gutawa – Kembang Perawan :

Ketika surya menampakkan cahayanya
Ku gapai hari terangku
Menanti sebuah cerita
Yang pasti akan terjadi di diriku

Kini ku mulai mengerti artinya cinta
Walau senda tawa
Namun hatiku mulai merasa
Bila dekat lelaki aku pun malu

Akulah kembang perawan
ingin mulai merasa
Perasaan yang pasti
milik semua insan

Aku mulai jatuh cinta
Papa biarlah aku
menikmati semua anugerah
di hidupku

Kini ku mulai mengerti artinya cinta
Walau senda tawa
Namun hatiku mulai merasa
Bila dekat lelaki aku pun malu

Akulah kembang perawan
ingin mulai merasa
Perasaan yang pasti
milik semua insan

Aku mulai jatuh cinta
Papa biarlah aku
menikmati semua anugerah
di hidupku

Aku mulai jatuh cinta
Papa biarlah aku
menikmati semua anugerah
di hidupku

 

Download Mp3 Gita Gutawa – Kembang Perawan:

Link Mediafire: Download Gita Gutawa – Kembang Perawan MP3

Mari menyanyi bersama Spongebob Tercekik.