• Twitter
  • Twitter
  • RSS Feed

Posts Tagged ‘Islam’

Gangnam Style Haram?

Gangnam Style Haram?

Gangnam style haram satu lagi isu yang dibangkitkan ketika ini. Gangnam Style yang berasal dari Korea menjadi satu ikutan ramai baru baru ini. Kira macam jadi satu fenomena baru jugak […]

BERSIH – Bodohnya Orang Melayu

BERSIH – Bodohnya Orang Melayu

Pertama sekali Spongebob Tercekik nak mintak maaf kepada sesiapa yang terasa dan kekasaran bahasa yang bakal terjadi disebabkan post ni dihasilkan ketika bengang yang tahap melampau dalam diri Spongebob kepada […]

Kes Karam Singh Walia Tersilap Cakap Tentang Bangsa Melayu

Kes Karam Singh Walia Tersilap Cakap Tentang Bangsa Melayu

 Hari ni Spongebob nak ajak pembaca fikirkan dan renungkan tentang satu perkara. Korang pernah tak tengok satu video tentang Karam Singh Walia kat Youtube. Video tu tajuknya Karam Singh Walia […]