Spongebob pasti balik kerja tepat pada masanya memang perkara yang korang nantikan walaupun korang datang lewat. Kalau balik kerja awal, tu memang korang impikan. Tapi kadang-kadang biasa la, harapan tinggal harapan. Apa yang korang impikan biasanya tidak tercapai. Korang selalu sangkakan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari. Tiba-tiba je kerja tu bertambah banyak sehingga korang tak sempat siapkan. Bos dah bising, korang dah pening. So korang terpaksa la jugak teruskan kerja korang walaupun separuh hati. Separuh hati lagi dah ada kat rumah atau dah sampai kat pusat-pusat karaoke.

Tapi memang betul, balik kerja tepat pada masanya memang penting. Kalau korang tak percaya, korang baca kat dalam gambar kat bawah ni.

 

Sebab balik kerja tepat pada masanya

Jangan lupa bagi bos korang baca gak ye..

Spongebob Tercekik dan Gambar