Goodbye atau bye atau bye bye memang ayat yang biasa kita dengar kan. Biasanya kita dengar bila suatu perpisahan terjadi. Kadang-kadang perpisahan ni sekejap, kadang-kadang lama. Bila sebut je perpisahan ni, biasanya orang kaitkan dengan kesedihan, kehampaan dan emosi-emosi negatif yang lain. Sampai nak nangis pun ada. Tapi percaya tak korang yang bukan semua ¬†goodbye tu menyedihkan atau ayat lainnya bukan semua perpisahan itu menyedihkan. Ada ke perpisahan yang best? Ada ke perpisahan yang seronok? Ada ke perpisahan yang kita suka? Ada la…. Tak percaya? Tengok gambar bawah ni.

Perpisahan yang tidak menyedihkan

Spongebob Tercekik dan Gambar