Haa. Sape tak kenal Doraemon. Doraemon ni da tahap legend.. (wait for it) dary da ni. Kalau korang tak kenal korang bunuh diri je la. Dosa tanggung sendiri ye. Kalau kanak-kanak Malaysia selalu cakap sebutan dia doremon. Kalau korang pun eja doremon, memang korang masih kanak-kanak la tu. Doraemon ni antara kartun kegemaran ramai la. Dari Spongebob Tercekik kecik sampai besar doraemon ni ada. Kalau korang tak tau, search goole doraemon ni apa. Jangan nak memandai cakap dia adik beradik Digimon atau Pokemon lak. 

Jadi kenapa dengan Doraemon? Doraemon ni korang tengok dari kecik sampai besar, pernah tak korang nampak dia tua? Korang da tua, berjanggut segala bagai, doraemon ni tetap bulat camtu gak. Yela, Nobita sekali. Dari dulu sampai sekarang kulit dia licin gak. Takde pun berbulu macam korang.

Maka hari ni Spongebob Tercekik nak bongkarkan satu rahsia. Macam mana muka Doraemon dan Nobita sekali masa dia tua. Ini adalah lakaran terbaru muka Doraemon dan Nobita yang dilakar oleh pelukis terkenal Spongebob Tercekik. Jom kita saksikan bersama.

Wajah Doraemon tua

Haa. Camne? Ok tak. Eksklusif dibawakan oleh Spongebob Tercekik.

Spongebob Tercekik tua camne? Dah2. Jangan nak mengarut. Spongebob Tercekik makan jamu awet muda tau.

 

Spongebob Tercekik dan Gambar