Haa. Kalau baca tajuk artikel ni je, kompem pembaca dah boleh agak apa kandungan post Spongebob kali ni. Hari ni Spongebob Tercekik nak berkongsi dengan pembaca sebuah lagu sedih yang tak berapa nak sedih. Sebab apa tak berapa nak sedih, sebab rentak lagu ni tak melambangkan kesedihan langsung. Dah tu kenapa Spongebob Tercekik kata ni lagu sedih? Sebab tajuk lagu ni lagu sedih. Nak buat macam mana. Yang tu jangan tanya Spongebob Tercekik, tanya lah kumpulan VIP sendiri yang menyanyikan lagu sedih ni. Mula-mula dengar ingat lagu KRU. Sebab rentak dia catchy sikit macam lagu kumpulan KRU. Tanpa membuang masa, kita layan lirik lagu ni berserta Mp3 sekali untuk pembaca download.

Lirik VIP – Lagu Sedih

VIP VIP babeh
Selalunya haru ku tak begitu biru
Selangkah pun tak lah terasa begitu jauh
Ku di sini tapi fikiran entah ke mana
Jiwa yang terganggu buat aku tersedar

Semua kerna kau dah hilang dari pangkuanku

DJ putarkanlah lagu cinta
Dedikasi kepadanya
Katakan aku merindu dia yang menjauh

Putarkanlah lagu cinta
Untuk ku melayan jiwa
Andai dia tidak kembali
Minta tujukanku lagu sedih
Tujukanku lagu sedih

Apa mungkin dia sedang mendengar di sana
Dibelenggu kesepian atau sudah lupa
Walau ku cuba berganjak meneruskan hari
Tapi hati masih berpaut semalam lagi

Semua kerna kau dah hilang dari pangkuanku
DJ putarkanlah lagu cinta
Dedikasi kepadanya
Katakan aku merindu dia yang menjauh

Putarkanlah lagu cinta
Untuk ku melayan jiwa
Andai dia tidak kembali
Minta tujukanku lagu sedih

Ku bukakan stereo, internet dan radio
Tapi lagu yang ke udara hanya menyucuk-nyucuk jiwa
Kerana ku kehilanganmu
Ku ulang, kehilanganmu
Jadi jikalau kau sedang mendengar
Rasakan gelombang terpancar

DJ putarkanlah lagu cinta
Dedikasi kepadanya
Katakan aku merindu dia yang menjauh

Putarkanlah lagu cinta
Untuk ku melayan jiwa
Andai dia tidak kembali
Minta tujukanku lagu sedih
Tujukanku lagu sedih

 

Link Download Mp3 VIP – Lagu Sedih

Link Mediafire: VIP – Lagu Sedih

Bila Spongebob Tercekik Menyanyi..