Ok. Firstly, Spongebob bagi warning. Cerita ni mungkin kurang sesuai untuk dibaca oleh kanak-kanak. Boleh la nak kategorikan cerita 18sx.

Mira merupakan seorang anak dara yang cantik lagi menawan. Kira dalam kampung, dialah Miss Kampung. Tapi sayangnya sewaktu dia kecik, Mira telah jatuh dari katil tidur lalu otaknya sekarang tak berapa seimbang (otak senget). Satu hari Mira telah disuruh oleh emaknya untuk membeli kelapa. Lalu dia pun pergi ke kedai Pak Mail. Pat Mail walaupun usianya dah lanjut tapi masih gagah dan kuat.Tongkat ali la katakan.

Setibanya di kedai Pak Mail, terdapat beberapa lagi pemuda-pemuda kampung yang tengah lepak kat situ.
 
Mira : Kelapa satu biji. Parut buang kulit.

Pak Mail : Nak buat apa dengan kelapa ni?

Mira : Tak tahu mak suruh beli.

Pak Mail : Hari ni Pak Mail rasa murah hati. kalau Mira dapat panjat pokok kelapa dan ambik kelapa tu, Pak Mail kasi free.
 

Mira dengan ghairah memanjat pokok kelapa tu. Pak Mail dan pemuda-pemuda kampung yang lepak kat situ pun mengerumuni di bawah pokok kelapa tu. Mereka pandang ke atas dengan penuh berahi.

Oleh kerana syok sangat, Pak Mail suruh Mira turun naik pokok kelapa tu beberapa kali untuk ambil beberapa biji dia nak.

Mira pun pulang ke rumah dengan senang hati membawa kelapa parutnya dan beberapa biji lagi.

Tiba di rumah, emak Mira terperanjat kenapa banyak sangat kelapa.
 
Mak Mira : Mira, apesal banyak sangat kelapa?

Mira : Hari ni Pak Mail kasi percuma kalau Mira sendiri yang panjat pokok dan ambil kelapa-kelapa tu. Pandai kan Mira mak.

Mak Mira : Miraaaaa maknya menjerit. Diorang tu semua nak tengok seluar dalam kau. Sebab tu dia kasi free

Mira : Yeke mak. Eh.. eh.. nasib baik Mira tak pakai seluar dalam.

 

Spongebob Tercekik dan Cerita