Untungnya Wanita Lelaki Kahwin Empat

Wawa Zainal nikah Aeril Zafrel

Wawa zainal dah kahwin? Itulah cerita yang heboh diperkatakan dalam beberapa minggu ini. Spongebob sebenarnya kurang minat nak ambik tau hal-hal artis dan selebriti ni. Kehidupan mereka jauh berbeza dengan insan seperti Spongebob ni. Tapi berita Wawa Zainal berkahwin dengan¬†Aeril Zafrel memang tidak dapat diketepikan oleh Spongebob. Hancur luluh jiwa spongebob dan jiwa jejaka-jejaka di […]

Continue reading


Perempuan Sombong Perasan

Perempuan sombong

Perempuan sombong? Ada orang kata perempuan sombong tu la mahal, ada kualiti dan bla bla bla. Yela, nanti kalau semua lelaki pun dia layan korang kata dia murah lak. Tapi ada satu kategori perempuan yang Spongebob pun tak faham sangat. Spongebob tak tau dia ni kategori sombong, perasan, berlagak atau semuanya sekali. Spongebob ada satu […]

Continue reading


Ainan Tasneem

Ainan Tasneem

Ainan Tasneem nama yang sebenarnya agak terkenal. Spongebob Tercekik kenal Ainan ni. Cuma Ainan Tasneem je tak kenal Spongebob. Itu lah masalahnya. Spongebob mula-mula kenal si comel molek ni kat Facebook Page Ainan Tasneem. Sebelum dia terkenal lagi. Lama jugak la kot. Bertahun lamanya menjadi peminat misteri aka stalker. Haha. Tengok orang comment punya la […]

Continue reading