• Twitter
  • Twitter
  • RSS Feed

Santai

Untungnya Wanita Lelaki Kahwin Empat

Untungnya Wanita Lelaki Kahwin Empat

Wawa zainal dah kahwin? Itulah cerita yang heboh diperkatakan dalam beberapa minggu ini. Spongebob sebenarnya kurang minat nak ambik tau hal-hal artis dan selebriti ni. Kehidupan mereka jauh berbeza dengan […]

Gwiyomi Wawa Zainal Cute

Gwiyomi Wawa Zainal Cute

Gwiyomi Wawa Zainal adalah salah satu gwiyomi yang Spongebob nak share pada hari ni.  Sebabnya Spongebob rasa gwiyomi ni satu benda yang cute. Ditambah lak dengan Wawa Zainal yang memang […]

Perempuan Sombong Perasan

Perempuan Sombong Perasan

Perempuan sombong? Ada orang kata perempuan sombong tu la mahal, ada kualiti dan bla bla bla. Yela, nanti kalau semua lelaki pun dia layan korang kata dia murah lak. Tapi […]

Jaket Baru Untuk Penunggang Motosikal

Jaket Baru Untuk Penunggang Motosikal

Jaket untuk penunggang motosikal keluaran terbaru daripada satu syarikat yang tak dapat dikenalpasti baru sahaja dipasarkan di Malaysia. Jika korang biker atau riders, jaket ini sangat sesuai untuk korang sebab […]

Ainan Tasneem

Ainan Tasneem

Ainan Tasneem nama yang sebenarnya agak terkenal. Spongebob Tercekik kenal Ainan ni. Cuma Ainan Tasneem je tak kenal Spongebob. Itu lah masalahnya. Spongebob mula-mula kenal si comel molek ni kat […]