0701112

Kali ni Spongebob nak kongsi cara untuk mohon maaf dengan pasangan anda. Cara nak pujuk paling senang adalah dengan dedikasi kan lagu untuk pasangan anda. Kalau rasa senang sangat, jangan dedikasi je, bawak la gitar or kompang pastu “sumbangkan” la lagu tu untuk pasangan anda. Tapi lagu apa ye yang sesuai?

Ada banyak lagu, tapi kali ni Spongebob nak kongsi lagu Maaf yang dinyanyikan oleh Radja. Lirik dia sangat sesuai terutama kalau pasangan anda mintak break atau clash. Radja ni seingat Spongebob dulu antara kumpulan atau band yang mula-mula terkenal di Malaysia yang menyebabkan era kegemilangan band Indonesia di Malaysia. Tapi lagu Radja ni agak menarik jugak la. Walaupun pada Spongebob rentak lagu Maaf ni lebih kurang je dengan lagu-lagu Radja sebelum ni, tapi Spongebob masih belum bosan dengan rentak sebegini dan Spongebob percaya masih ramai lagi yang menyukai genre lagu seperti ni. So Spongebob nak kongsi lirik lagu Radja bertajuk Maaf ni dengan pembaca. Mp3 pun Spongebob kongsi sekali.

Lirik Radja – Maaf :

Bila aku salah tolong maafkanlah
Ku tak ingin membuat kau menangis
Aku tahu kau marah
Aku tahu kau luka
Tapi jangan paksa tuk berpisah

Aku ingin selalu bersamamu
Walau senang, walau kita susah

Mungkin aku salah di matamu
Mungkin aku lemah di matamu
Tapi tak pernah terpikir
Kau pergi tinggalkan aku

Bila aku salah di matamu
Bila aku lemah di matamu
Ku hanya bisa memohon
Maaf atas salahku

Aku tahu kau marah
Aku tahu kau luka
Tapi jangan paksa tuk berpisah

Aku ingin selalu bersamamu
Walau senang, walau kita susah

Mungkin aku salah di matamu
Mungkin aku lemah di matamu
Tapi tak pernah terpikir
Kau pergi tinggalkan aku

Bila aku salah di matamu
Bila aku lemah di matamu
Ku hanya bisa memohon
Maaf atas salahku

Aku ingin selalu bersamamu
Walau senang, walau kita susah

Mungkin aku salah di matamu
Mungkin aku lemah di matamu
Tapi tak pernah terpikir
Kau pergi tinggalkan aku

Bila aku salah di matamu
Bila aku lemah di matamu
Ku hanya bisa memohon
Maaf atas salahku

Mungkin aku salah di matamu
Mungkin aku lemah di matamu
Tapi tak pernah terpikir
Kau pergi tinggalkan aku

Bila aku salah di matamu
Bila aku lemah di matamu
Ku hanya bisa memohon
Maaf atas salahku

 

Download Mp3 Radja – Maaf :

Link Mediafire: Download Radja – Maaf MP3

Menyanyi bersama Spongebob Tercekik…