• Twitter
  • Twitter
  • RSS Feed

Archive for October, 2011

Kebencian Patrick – A Picture is Worth a Thousand Words

Kebencian Patrick – A Picture is Worth a Thousand Words

Kita masih bercerita tentang Patrick yang sama. Ala, Patrcik dalam cerita Spongebob tu la. So, korang pernah tau tak yang Patrick sangat membenci Spongebob. Tak percaya? haaa. tengok gambar ni.

Face dan Facebook – A Picture is Worth a Thousand Words

Face dan Facebook – A Picture is Worth a Thousand Words

Setiap manusia yang normal pasti mempunyai masalah. Korang ada masalah? Hari ni Spongebob Tercekik berkongsi dengan pembaca salah satu nasihat dalam menyelesaikan masalah. Biar secomplicated pun masalah yang korang hadapi, […]

Siapakah Ayah Patrick? – A Picture is Worth a Thousand Words

Siapakah Ayah Patrick? – A Picture is Worth a Thousand Words

Korang mesti pernah tengok cerita spongebob kan? Tipu la kan kalau tak pernah tengok. Salah satu watak yang best yang ada dalam cerita spongebob tu adalah  Patrick. Pernah tak korang […]

Kemarahan Perempuan – A Picture is Worth a Thousand Words

Kemarahan Perempuan – A Picture is Worth a Thousand Words

Perempuan dan kemarahan. Benarkah perempuan selalu marah tanpa sebab dan alasan?

Ending Cinta Muka Buku

Ending Cinta Muka Buku

Pernah dengar lagu cinta muka buku najwa latif tu? Hari ni Spongebob Tercekik nak cerita sambil bernyanyi pasal ending atau penghujung lagu Cinta Muka Buku tu.  kira macam keseinambungan daripada […]

Page 1 of 3123